Nu-mi plac comediile

Daca ma intrebi ce filme imi plac, iti voi raspunde fara ezitare DRAMELE! Rad, plang, suspin si revad orice drama care a reusit sa ma marcheze si mi-a ramas intiparita in minte. Ba mai mult, am si o lista de drame facuta special pentru acele zile in care simt nevoia de a plange si trebuie sa dau vina pe cineva sau ceva.

Comediile sunt ultimele pe lista mea de filme care trebuie vazute. Evit cat pot de mult sa ma uit la ele chiar daca sunt cele mai potrivite cand vine vorba de o seara petrecuta cu prietenii acasa sau la cinema. Pana acum, nu eram eu foarte sigura de ce ma uit la atatea drame, dar dupa o conversatie sincera cu mine a aparut si concluzia, deloc surprinzatoare.

Raspunsul a venit facand analogie cu pasiunea mea pentru drame. Ma uit la filme lacrimogene pentru ca ma pot identifica mai usor cu personajele, ma pot implica in film pana sa uit de mine. Asta nu se intampla in cazul comediile si asa se explica faptul ca portia de aproximativ 20 de minute de The Big Bang Theory pe care o primesc pe saptamana e mai mult decat suficienta.

Comediile nu reusesc sa-mi mentina interesul pentru ca nu ma pot implica in ele si daca nu formez o legatura pe parcursul celor aproximativ doua ore, e doar timp pierdut, din punctul meu de vedere. Evident.

Am incercat sa ma uit la The War at Home (o comedie de familie bunicica si o recomand impatimitilor) de vreo 3-4 ori. Am abandonat serialul dupa un calup de maxim 5 episoade. Il reiau cand imi aduc aminte. La fel s-a intamplat cu Friends, Seinfeld, MASH si eu mai stiu ce altele intra in aceeasi categorie.

Mai mult ca sigur e doar o chestie de gustibus, deci nu mai dati cu rosii in mine pentru ca nu vreau sa merg la porcaria de Due Date sau ca Puss in Boots nu mi s-a parut atat de funny precum au zis altii.

E logic ce zic sau o ard aiurea?

7 gânduri despre „Nu-mi plac comediile

  1. De gustibus et coloribus non disputandum … pana la urma, fiecare vrea sa traiasca mai intens prin intermediul filmelor…. sau nu 🙂
    Unul din motivele pentru care in general citesc review-uri cu spoilere si tot este ca nu vreau sa resimt din plin toate „loviturile” pregatite de film… iar cei care prefera comediile, sau care prefera in anumite momente filmele astea, o fac ca sa se deconecteze de la intensitatea pe care o au probabil in alt mod in viata.

    Zic si eu … 🙂

  2. Eu urmaresc orice film : de la The Smurfs pana la Hatchiko sau Star Wars sau Pirates of the Caribbean sau orice comedie. Pentru mine este important cine joaca in acel film si daca respectivii actori imi plac. E clar ca voi urmari orice comedie cu Ashton Kutcher, Adam Sandler, Eddie Murphy, Ben Stiller, Jim Carrey, Martin Lawrence, Jack Black, Robin Williams si lista poate continua. Tu ce ai enumerat erau mai mult seriale.. care dupa 3-4 episoade deja e seaca gluma (asta am patit la How I met your mother – la care m-am uitat cu drag primul sezon, dar la care la al doilea nu m-am mai putut uita pentru ca nu mai avea farmec). Acest lucru nu-l pot afirma despre Weeds care este si comedie si drama si nu stiu ce gen mai este, dar il recomand.

    Intr-adevar la o comedie, rar s-a intamplat sa ma uit si a doua oara, in schimb la drame, history,animation sau orice care a avut un storyline bun, m-am putut uita si de 2-3 ori.

    De exemplu la The Last Mohican sau The 9th Legion sau King Arthur sau alte filme bazate intamplari din istorie, m-as putea uita oricand.

    La fel si la filme cum ar fi : A walk to remember, Hatchiko, The lake house, The book sau altele (acum chiar nu-mi vin in minte pentru ca in ultima vreme m-am uitat mai des la seriale).

    Referitor la seriale ce e drept nu ma uit la nicio comedie in prezent… M-am uitat recent la The Borgias (si mi-a placut mult), la Game of Thrones si la John Doe care mi-au placut mult, dar care deocamdata sunt in pauza sau cum e John Doe nu se mai produc. Sa nu mai zic de Petty Little Liars, House, The Mentalist, Vampire Diaries, Gossip girl, 90210 sau Lie to me la care am vazut toate sezoanele si sunt la zi…

    Scuze ca am schimbat un pic subiectul trecand de la comedii…la seriale…dar asta am inteles din ce ai spus tu, ca nu-ti plac serialele comedii.

    PS: La Due Date nu m-am uitat nici eu.

    • Probabil nu m-am exprimat bine. Nu-mi plac comediile intr-un mod special. Rar exista comedii originale. Toate par a fi facute dupa acelasi tipar si ma uit la ele doar cand nu am chef sa-mi pun mintea la contributie. Pana la urma, e o alegere persoanala 🙂

      Btw, ma bucur ca nu sunt singura care se uita la atatea seriale. Incepusem la un moment dat sa scriu despre serialele la care ma uit. Ar trebui sa reiau genul acela de articole si sa recomand cate unul pe saptamana. Cred.

      PS: Ma pun sa ma uit la Weeds 🙂 Merci de recomandare.

    • Lista e foarte lunga, dar iti voi spune niste filme care m-au marcat si le revad cu placere: Braveheart, The Gladiator, American History X, Shawshank Redemption, The Green Mile, Full Metal Jacket, Schindler’s List, Apocalypse Now si lista poate continua 🙂

  3. O comedie de genul American Pie e bine venita oricand 😀
    ce-i drept ultimele filme american pie nu au fost cine stie ce , eu vorbes oricum de primele 3 dar toate filmele care au aparut prin 2000-2002 de genu (adica cu studenti/comedii) ca de ex The new guy , Not another teen movie, Van Wilder ( cu Ryan Reynolds) , seria Scary Movie.

    Nu stiu daca se uita cineva de aici la serialul Blue Mountain State dar din punctul meu de vedere e cel mai bun serial de comedie care ruleaza inca. 🙂

    In ceea ce priveste dramele imi plac si alea daca sunt facute cu cap si au un scenariu cat de cat original , dar ma atrag in mod special cele cu sport de la Remember the Titans, The Blind Side pana la Green Street Hooligans , sau cele istorice King Arthur (Clive Owen) , Kingdom of Heaven (Orlando Bloom) , Arn , the knight templar … dar si altele ca August rush , Pay it forward …etc

    Sunt o gramda de filme care merita vazute fie ele comedii,drame,actiune

Lasă un răspuns

