La multi ani, bloggeri din Timisoara!

Ieri, comunitatea bloggerilor din Timisoara a implinit 4 ani. Evident ca evenimentul trebuia sarbatorit intr-un fel sau altul si uite asa ne-am strans peste 50 de oameni intr-un loc in care chelneritele te-ar plezni la orice comanda, dar parca asta nici nu mai conta la un moment dat datorita aburilor de alcool si a unor oameni tare frumosi.

La sugestia Corinei am pus-o si de un Secret Santa. Si pentru ca anul asta am fost destul de cuminte, mosul Corina mi-a adus 4 filme vechi care ma vor ajuta sa-mi duc la bun sfarsit obiectivul de a vedea 100 de filme vechi pana la sfarsitul lunii februarie.

Si daca tot ne-am petrecut in stil mare, trebuie neaparat sa multumesc Corinei pentru ideile misto, lui Richie pentru organizare, lui Ovi pentru ca ne-a tinut la curent cu mail-uri si Cristinei pentru un tort foarte frumos. Pe langa asta, trebuie sa multumesc si bloggerilor „mari” pentru ajutorul necoditionat oferit noua, celor care ne luptam cu lumea mare si rea sa ne facem remarcati. Sper ca pe viitor sa va putem recompensa pe masura si sa va facem mandri de noi 🙂

Astea fiind zise, inchei prin a spune ca ma bucur mult sa fac parte din comunitatea bloggerilor din Timisoara si sper ca urmatoarele party-uri sa fie si mai dementiale 🙂

3 gânduri despre „La multi ani, bloggeri din Timisoara!

  1. Pingback: 42nd meeting! | J Marius

  2. Pingback: La multi ani #tm99blog | adizzy's blog

Lasă un răspuns

