Campanie Palette Mousse Color – Prima Impresie

campanie paletter mousse colorIn apropierea sarbatorilor, de cele mai multe ori, rasa feminina o ia razna: isi schimba frizura, culoarea parului, garderoba si tot ce se mai poate schimba la ea va fi actualizat, sa zic asa.

Imi vopsesc parul de foarte mult timp. Am fost toate nuantele de roscat, toate nuantele de brunet, castaniu, dar in urma cu doi ani am luat o pauza si aproape am ajuns la culoarea mea naturala pe care o puteti vedea si-n poza de mai jos. Ei bine, daca tot se apropie nebunia, a venit si vremea schimbarii. Din acest motiv m-am inscris in campania realizata de Palette si Trender.

Shake-ul Mousse Color de la Palette nu-mi este necunoscut pentru ca in urma cu cateva zile i-am cumparat mamei mele vopseaua si am incercat-o pe ea. Practic, am folosit-o pe post de cobai. Trebuie sa va spun ca mare mi-a fost uimirea cand am desfacut shake-ul si-n toata camera miroase a capsune. Da da. Vopseaua asta nu miroase a amoniac sau a orice intepator, ci a capsune! Apoi, daca mai e sa iei in considerare ca se aplica in maxim 5 minute, ca nu pateaza prea tare si ca prinde foarte bine pe par, poti sa spui cu mana pe inima ca e vopseaua ideala. Acum, ramane de vazut cat timp va ramane culoarea la fel de frumoasa si cat ii ia pana se va duce de pe par.

Alte observatii:

  • Ambalajul e atractiv. Vopsea este amplasata intr-un recipient in forma de shake, culorile sunt tineresti si tot pe ambalaj gasesti informatii despre cum sa-ti prepari vopseaua si cum se aplica
  • Vopsea vine la pachet si cu un pliculet de balsam pentru parul proaspat vopsit
  • Nu va faceti grija daca aveti par lung. Compozitia rezultata este mai mult decat suficienta si pentru un par frumos crescut si ingrijit.
  • La prima aplicare s-ar putea sa simtiti cateva piscaturi. De fapt, sunt bulele de spuma care se sparg in capul vostru 🙂

Dupa continuare puteti vedea o poze cu inainte si dupa 🙂

 

PS: Scuzati-mi mutra 😀

18 gânduri despre „Campanie Palette Mousse Color – Prima Impresie

  1. Si de la bulele de spuma care se sparg, simti piscaturi ? nu cred….

    Defapt , simti piscaturi de la solutie cand intra in contact cu pielea capilara…un lucru urat din partea producatorilor…care pana acum nu au reusit sa implementeze si un „anestezic” in solutia aia de vopsit…ma gandesc si eu ca dupa toate toxinele care le contine vopseaua asta, puteau sa amplaseze si ei un mic anestezic sa nu mai simti nimic cand te vopsesti, dar vorba aia…”Some people just like it Hardcore” 🙂 (nu era un apropo,so don’t judge)

    Nah, ce sa zic, spor la vopsit 😀

  2. well sunt impresionata de rezultat, nu ma asteptam sa iasa asa bine, eu sunt sceptica la vopsea mousse 🙂 bine oricum eu am zis ca nu imi mai vopsesc parul o perioada 😀 (iti sta bine)

  3. Super! Abia astept sa primesc si eu coletul si sa incerc aceasta vopsea! Si totusi nu pot sa cred ca miroase frumos (nu am mai intalnit o o vopsea care sa miroasa bine), astept sa ma conving…

  4. sunteti niste sarlatani……….mi-ati stricat parul,ziua,si sarbatorile!!!!!!!!!!!!!!!!am luat un saten deschis si am iesit neagra!!!!!!!!!!!!!cine imi repara parul??????????????

  5. Carmen, calmeaza-te te rog , in cel mai rau caz te poti vopsi iar , de ce incepi sa acuzi in stanga si-n dreapta orice neregularitate ? Daca ai nemultumiri in leg cu produsul suna la nr de reclamatii (toate produsele au acest numar) , dar daca astepti sa te sune ei sa te intrebe ce ai patit…atunci asteapta la fel cum asteapta mexicanii sfarsitul lumii …

  6. ei ti-au trimis fix vopseaua pe care ai ales-o tu…in momentul in care te vopsesti, trb sa ai in vedere multi factori…mai ales culoarea ta naturala sau vopseaua pe care ai avut-o inainte!! nu poti pretinde ca sunt ei vinovati pt ca tu ti-ai ales o culoare care in contact cu parul tau a devenit mai inchisa sau mult prea inchisa pt ce-ti doreai tu! astea sunt riscurile vopsitului!! cand m-am vopsit prima data, nu mi-a iesit deloc ce culoare am vrut eu, dar ulterior, dupa alte incercari, am avut intr-un sfarsit culoarea dorita!

    Deea, e super culoarea ta!! imi place tare mult, eu o sa incerc o nuanta de roscat, abia astept sa vad cum va prinde [:-s] sper sa nu fie muuuuultt prea rosu pt ca habar n-am cum va iesi pe roscatul meu actual [:))]

    • Emma, pozitia ta e partial corecta. Intr-adevar, asemenea vehementa nu ajuta la nimic, dar pot sa o inteleg pe Carmen. In cadrul campaniei, vopseaua a fost aleasa de fiecare participanta, dar in functie de recomandarile Palette (am completat un istoric al vopsirilor, culoarea naturala a parului, proportia de fire albe). Intotdeauna exista un risc cand te vopsesti, sunt de acord, insa daca folosesti Saten Deschis (50) si iesi un saten inchis spre negru, adica un 2, e prea mare diferenta de trei tonuri si nu cred ca se mai pune problema ca nu ai luat ce trebuie. Eu nu am ales vopseaua dupa poza de pe cutie, ma asteptam sa ies mai inchis decat in imagine pentru ca ma vopsesc cu o alta vopsea, dar aceeasi nuanta, de aproape un an de zile. De aceea am avut surpriza vietii sa ma trezesc neagra din saten deschis.

  7. Pingback: Sfarsit de campanie Palette Mousse Color « Deea`s blog

  8. are dreptate carmen. din blonda am ajuns bruneta…vroiam o culoare naturala de saten…parul meu fiind tot saten dar nu uniform…ca a mai crescut se mai vedeau suvite…si am luat un saten deschis n 500 si a iesit negru.nu e corect sa pacaliti lumea…ca nu e vb d culoarea naturala sau altele..diferenta e prea mare…nu cred ca ar iesi saten deschis pe nicio culoare… e brunet toata ziua…

Lasă un răspuns

