Craciunul se petrece in familie

Nu exista un sentiment mai frumos decat acela de ati petrece Craciunul alaturi de familie sau de cel drag tie.

Si pentru ca eu am o familie numeroasa, dar majoritatea membrilor sunt raspanditi peste tot prin tara, anul asta ne adunam in Cluj sa sarbatorim cum se cuvine cea mai frumoasa sarbatoare din an. Si abia astept sa-mi vad motanul de 10 kg, sa-mi bat unchiul la sah, sa beau vin dulce de casa, sa depanam amintiri, sa-i strang in brate pe ai mei si sa impartim cadouri. Tremur de nerabdare doar cand ma gandesc la toate cele.

Mesaje si telefoane nu o sa primiti de la mine si ati aflat aici de ce, dar va urez de pe acum Craciun fericit si fie sa aveti parte de un mos bogat.

PS: Tineti aproape ca maine apare guest post-ul  scris de Ana Barbu.

6 gânduri despre „Craciunul se petrece in familie

  1. Sarbatori fericite si tie si un Craciun cat se poate de frumos alaturi de cei dragi!

    Foarte tare poza btw :))) , am ras (putin in hohote) cand am vazut-o si se uitau clientii la mine nedumeriti , dar le trece :))

  2. Da, craciunul in familie e o senzatie faina. Mie personal imi place sa ma duc sa colind pe la lume. Singura problema e ca singurele colinde pe care le stiu cat de cat ok sunt in engleza….

    PS: Cand am vazut prima oara pe facebook aia cu renii la tine m-a apucat un ras nebun. Acum, dupa ce am vazut-o de multe ori, ma apuca acelasi ras.

    PS2: Ti-am lasat si o leapsa tehnologica 😛

Lasă un răspuns

