Ca de sfarsit de an

Imi spunea un baiat tare simpatic ca el intra pe blog-ul meu ca sa asculte muzica noua si buna.

Adevarul e ca in ultimul timp n-am mai pus asa ceva pe aici, ci m-am concentrat pe a crea un continut astfel incat sa satisfacut cat mai multa lume. Ei bine, tot n-am reusit. Asa ca, voi incheia acest an asa cum am inceput blog-ul: cu muzica buna.

Va doresc un an nou fericit si sa speram ca nu murim pana nu vedem The Avengers, The Dark Knight Rises si pe Dinamo in Champions League.

PIS!

9 gânduri despre „Ca de sfarsit de an

  1. Deea, nu-s mare microbist [eram fan Ştiinţa :))], asa ca sa nu te superi daca-ti spun ca pe primele doua le prindem mai mult ca sigur, dar cu Dinamo in Champions League… e mai greu! Hai sa fie macar campioana, ca sa simti macar o bucurie anul acesta 😀
    Un An Nou plin de lucruri frumoase, sanatate, noroc si la cat mai multe articole cu cat mai multi cititori!

  2. Multumesc, Adi. An nou fericit si tie. SI ma multumesc si cu Dinamo campioana 😀 Dar la treaba cu Champions League ma refeream la remarcile lui Borcea cu „lasati-ne sa ne pregatim pt CL” 🙂

  3. Pingback: Blestemul sfarsitului de an « Deea`s blog

Lasă un răspuns

