Sunt mamica de pisica!

Am crescut „traumatizata” pentru ca nu am avut voie sa tin animale (caini sau pisici) in casa. Stand la bloc, ai mei intotdeauna au zis ca e prea greu sa ai grija de ele pentru ca necesita multa atentie, iar eu sunt o zapacita si nu m-as descurca. In decembrie, anul trecut, am decis ca voi adopta o pisica si daca e sa dorm pe presul din fata usii. Am cautat, am intrebat, am rascolit toata Timisoara si imprejurimile. Nimic.

Ei bine, 2012 m-a adus intr-un loc in care nu m-ar putea duce nici un barbat: am primit un puiut de pisica. E negru, e jucaus, e orgolios, e smecher si-l cheama Johnny (sau Caine dupa cum ii spune varu-miu).

Un PS mai lung: Voi, cititori ai mei cu suflet curat si mare, ajutati un prieten sa castige un Iphone. Tot ce trebuie sa faceti e sa dati de la voi 1 minut si 18 secunde, adica atat cat tine videoclipul. Click pe el si rabdare.

PIS!

8 gânduri despre „Sunt mamica de pisica!

Lasă un răspuns

