Iau o pauza

Nu lunga, ci doar de o zi.

Vreau o pauza de la mediul online, de la telefonul mobil, de la stirile infioratoare, de la filme si seriale. Vreau sa am o zi in care sa ma bucur la maxim de cei dragi mie si de tot ce-i in jurul meu. Si pentru ca munca nu-mi permite sa-mi iau aceasta zi cand mi se scoala mie, duminica asta (15.01.2012) va fi pauza despre care va vorbesc.

Nu stiu daca e chiar o dorinta, ci poate mai mult un experiment, dar adevarul e ca imi este destul de greu sa-mi imaginez o zi fara calculator, fara telefon si fara internet. Asa ca sunt tare curioasa cum se va desfasura ea. Va tin la curent 🙂

3 gânduri despre „Iau o pauza

  1. Pingback: Viaţa bate filmul « Oana Alexandra Cândea

Lasă un răspuns

