Cum iti incepi o afacere

Si daca tot vorbea Corina despre cat de frumoase sunt inceputuri, sa va vorbesc si eu despre unul si anume: cum iti incepi o afacere.

De fapt, nu va voi vorbi eu despre asta pentru ca nu sunt o experta si nici nu mi-am inceput o afacere,  dar imi doresc asta si sunt o persoana cu multe vise, idei si sperante. Deci, va urma, la un moment dat.

Matthew Hussey este un tip foarte simpatic din Anglia care si-a facut o cariera „antrenand” oameni in diverse domenii: viata, dragoste si job. Am pus antrenand in ghilimele pentru ca e mult spus. Matt, practic, isi directioneaza clientii si ii face sa deschide ochii atunci cand trebuie. Adica, ii face pe oameni sa vada acolo unde gresesc si ii ajuta sa-si gaseasca drumul, daca pot sa zic asa.

In filmuletul de mai jos, Matt Husseyvorbeste despre primii pasi pe care trebuie sa-i urmezi atunci cand iti doresti sa-ti deschizi o afacere pe cont propriu. Vine cu exemple personale, raspunde la intrebari si este foarte dragut 🙂 In cazul in care nu aveti rabdare sa-l urmariti timp de o ora, dupa continuare am facut un rezumat a celor spuse de el.

Cum iti incepi o afacere?

  • For fuck sake, JUST START!
  • Lower your standars
  • Don`t be scared to fall flat – everyone is screwing up even more then you do
  • Have several plates spinning and see which one works
  • Take every opportunity seriously
  • Learn to sell. Leave the product alone. You have to learn to sell yourself!
  • Be passionat about what are you selling

PS: Sunt convinsa ca unora le va fi de folos filmuletul 🙂

Un gând despre „Cum iti incepi o afacere

  1. Pingback: Blog Buster: Cum iti incepi o afacere | Magico Lifestyle | Portal de lifestyle Timisoara Banat Romania

Lasă un răspuns

