Oameni de calitate Ep. 1: Adrian Georgescu

Sunt putini jurnalisti/scriitori pe care-i citesc constant, dar astazi va voi povesti de unul. Mai exact, de preferatul meu.

Pe Adrian Georgescu l-am citit prima data in Gazeta Sporturilor. Stiti voi, ziarul ala care scrie mai mult de Dinamo si Steaua. Ei bine, el mi-a atras atentia prin faptul ca scria despre SPORT. Nu despre fotbal, ci despre sport!

Primele articole pe care i le-am citit aveau treaba cu Formula 1. Pe atunci eram mare fana Montoya si urmaream cu sufletul la gura fiecare stire care aparea pe acest subiect. Bineinteles ca erau destul de putine si majoritatea ii purtau semnatura.

Apoi a urmat perioada in care ii citeam pe nerasuflate editorialele din Adevarul. In mai, anul trecut, Adrian a scos prima sa carte, Cateva sfarsituri de lume. Recunosc, n-am achizitionat-o. Inca.

Apoi am dat de blog-ul lui pe care scrie destul de des despre parerile lui vizavi de cele mai in forma echipe la momentul actual,despre piloti, despre reprezentatii UEFA sau despre cei din Liga 1. Adrian Georgescu scrie fara retinere despre tot ce-l deranjeaza si despre tot ce miroase a sport. Asa ca, eu vi-l recomand cu caldura.

Dar Adrian Georgescu nu inseamna doar sport. El poate sa scrie la fel de bine despre cultura, despre o piesa de teatru, despre o carte sau despre orice gand care nu-i da pace. Practic, el este ca o gura de aer proaspat de care avem nevoie in fiecare zi.

Acum, pe final si in cazul in care va ajunge pe blog-ul meu, vreau sa-i spun ca mi-as dori ca el sa-si faca si un cont de Twitter ca sa pot sa-l stalk-uiesc in toate regula. Mi-ar placea ca blog-ul lui sa fie putin mai grafic (a se citi modern) sau macar sa-i schimbe template-ul, dar ma multumesc si cu continutul de calitate.

Recomandari de articole: Sa se retraga Schumi?, Unde se duc pilotii?, Romania, sfarsit de lume, Campionii pe care ii invingem zilnic, O nuca greu de spart si articolele pe care vi le recomand ar putea continua la nesfarsit.

Aceasta este doar o parere extrem de subiectiva despre Adrian Georgescu. Nu-i fac reclama, nu primesc nimic, nu spun ca detin adevarul suprem, ci doar vi-l recomand din suflet pentru ca eu il citesc de ani de zile si-mi face aceeasi placere ca la inceput.

Foto: Adevarul.ro

3 gânduri despre „Oameni de calitate Ep. 1: Adrian Georgescu

Lasă un răspuns

