Sfarsit de campanie Palette Mousse Color

ATENTIE: scurt aticol pentru muieri!

Au trecut sarbatorile si uite ca se incheie si campania Palette Mousse Color.

N-am sa incep sa scriu povesti despre cat de buna este vopseaua pe care am primit-o, ci va las sa cititi chestionarul realizat de Oana Barbu si completat de mine.

Ca o ultima nota: va recomand din suflet shakerul de la Palette din trei motive:

1. se aplica in mai putin de 10 minute

2. miroase a capsuni

3. dupa vopsire parul straluceste de parca nu ar fi cunoscut niciodata praful, soarele si alte mijloace care-i dauneaza

Vedeti aici pozele INAINTE si DUPA.

4 gânduri despre „Sfarsit de campanie Palette Mousse Color

  1. Toate vopselele Palette se duc la spalat. am avut experienta nefericita, si eu si alte prietene. Eu chiar nu recomand, mi se pare foarte proasta vopseaua. Nu am folosit de tipul asta, ce-i drept, dar mi s-a spus inclusiv de la coafor ca e penala si nu am de gand sa mai incerc.

Lasă un răspuns

