Tinerete fara de carte si viata fara de vorbe (III) – invitat Marcel Tolcea

Am avut onoarea sa-l am profesor pe domnul Marcel Tolcea, un om inteligent, jurnalist, scriitor si director la Muzeul de Arta din Timisoara. Timp de 3 ani de zile m-a indrumat pe caile abrute ale jurnalisticii si mi-a nelinistit noptile in momentul in care m-a intrebat „de ce ti-ai ales sa practici cea mai prost platita meserie din Romania?”. Atunci, i-am raspuns ca din pasiune. Mai tarziu urma sa aflu ca uneori aceasta se stinge si e nevoie de ceva mai mult, de ceva concret, palpabil.

Maine, de la ora 19:30, este invitat in Cuib d`Arte sa ne vorbeasca, sa ne recite, iar eu voi fi acolo ca sa-l ascult.

Organizatorii promit ca vom avea parte de o atmosfera relaxanta si de cadouri din partea Editurii Brumar.

Deci, cu cine ma vad in Cuib?

Puteti citi La Tolce Vita aici.

3 gânduri despre „Tinerete fara de carte si viata fara de vorbe (III) – invitat Marcel Tolcea

Lasă un răspuns

