„Cine nu pleaca acasa, ma-sa-i curva!”

Nu, nu-i un post despre protestele din toata tara, ci e vorba despre o frumoasa leapsa primita de la Alexandra: sa vorbesc despre clasa a 9-a. Deci, sa purcedem.

Liceul nu a fost una dintre cele mai frumoase perioade din viata mea. Clasa a 9-a C de la mate-info si engleza intensiv nu a fost cel mai unit grup pe care l-ati vazut, dar eram inteligenti si atat de inteligenti incat reuseam sa facem cele mai tari farse din tot liceul. Hell yeah, baby!

Revenind la clasa a 9-a. Nu-mi aduc aminte prea bine daca s-a intamplat ceva memorabil sau, mai bine zis, demn de povestiti in acea perioada, dar imi aduc aminte de prima zi de scoala.

Clasa noastra era pozitionata intr-un beci sinistru. Bancile erau maltrate de celelalte generatii, peretii inrobiti de mucegai, iar usile scartiau din toate incheieturile. Imi aduc aminte ca am intrat in clasa cu un tupeu teribil (de parca as fi vrut sa impresionez pe cineva) fara ca vreo fata sa-mi fie cunoscuta. M-am asezat in ultima banca pentru ca asa stiam eu ca fac copiii misto. Trecuse aproape jumatate de ora si diriginta intarzia sa apara. Nu scosesem nici un cuvant. Ma gandeam cu groaza la zilele ce vor urma.  Un rotunjor cu aere de lider, foarte suparat el pe situatie, se ridica in picioare si ne intreaba” Ba, ce aia a mea facem?”. Atat mi-a trebuit si stiam ca respectivul e varianta mea masculina. Replica mea a venit rapid: „cine nu pleaca acasa, mă-sa-i curva!”. Nu sunt mandra de ce am zis atunci si nici nu ma laud cu asta, cert este ca am prins la public astfel ca toti ne-am cunoscut diriginta in a 2-a zi de scoala.

Inainte de a trage concluzii pripite despre atitudinea mea din liceu, lasati-ma sa va spun ca am fost o fata care a invatat doar ce i-a placut. Nu am avut media 10 la toate materiile si nici cea mai buna reputatie, dar la BAC am luat 9 20 pe fortele mele, aviz mugurilor patriei care au uitat de cratima si de virgula.

PS: In clasa a 9-a aveam suvite blonde – cea mai proasta decizie pe care am luat-o!

Lasă un răspuns

