20 de secunde de curaj

Dupa ce am vazut We Bought a Zoo, am ramas cu un ciudat sentiment in suflet de-mi venea sa iau in brate pe toata lumea si cu o expresie intiparita in cap: „ai nevoie de doar 20 de secunde de curaj” si lucruri minunate se vor intampla.

Ei bine, asa cum mi se intampla de multe ori, expresia nu a ramas acolo, ci a si fost pusa in aplicare. De exemplu, in dimineata de ieri, la  -8 grade, am primit provocarea de a iesi 5 minute in frig si doar in tricou. Instant mi-a venit in capsor „20 de secunde de curaj, 20 de secunde de curaj. 20 de secunde de curaj…”. Ei, dupa „nebunie” nu am castigat la Lotto, iar acum stau in pat si-l injur pe Matt Damon pentru ca ma doare in gat si am febra. Oare am inteles si am pus in aplicare gresit expresia? 🙂

Mai in gluma, mai in serios, maine, am intalniri cu tot felul de persoane dubioase si cred ca am nevoie de doar 20 de secunde de curaj ca sa-mi dau demisia. Totusi, daca asta s-ar intampla, as avea nevoie de 20 de secunde de curaj sa intru-n mall cu cardul gol…

Si as mai avea nevoie de 20 de secunde de curaj ca sa-mi ascult inima, dar poate maine.

Voi ce ati face cu 2o de secunde de curaj?

7 gânduri despre „20 de secunde de curaj

Lasă un răspuns

