Se produce o eroare in univers cand femeia se indragosteste

In urma cu foarte putin timp m-am luat de o anumita parte masculina care renunta la barbatie cu prima ocazie. Azi voi taxa muierile care-si pierd mintile cand se indragostesc. La propriu.

Exista un moment in viata unei femei cand se indragosteste. Si, draga de ea, la inceput e amuzanta, sexy, frumoasa, dragostoasa, ce mai, e femeia ideala. Dar asta se intampla doar pentru cateva momente pentru ca in cel mai scurt timp se transforma intr-un drac impielitat care vrea sa te aibe doar pentru ea. Asa ca se bosumfla cand iesi la bere cu baietii, la fotbal, atunci cand nu-i raspunzi in urmatoarele 15 secunde la mesaj, cand nu-i spui cine te-a sunat in urma cu 2 minute, cand a trecut jumatate de ora si tu n-ai dat niciun semn sau cand pur si simplu iti doresti putin timp pentru tine.

Si atunci incepe sa-ti verifice contul de Facebook ca sa vada (a se citi studia) care-i competitia si cel de Twitter si vai cat de tare i-ar mai placea sa-ti uiti telefonul acasa ca sa-si poata duce meseria de Sherlock Holmes pana la capat.

Desigur, toate astea il fac pe el isi ia talpasita si s-o taie unde vede cu ochii lasand paranoia sa-ti tina de cald noaptea.

Si atunci stau eu si ma intreb, nu mai bine ne vedem fiecare de treaba lui si daca o fi sa fie, va fi?

PS: Femeile care-mi citesc blog-ul sunt excluse din aceasta categorie si NU spun ca TOATE sunt asa cum am pomenit mai sus 🙂

PPS: Eu inca mai fac greseli ca cele de mai sus, dar incerc sa ma tratez 😀

15 gânduri despre „Se produce o eroare in univers cand femeia se indragosteste

  1. Na, e o diferenta intre „indragosteala” si „iubire” 😀 Indragosteala e ce simti prima data, fluturasii din burtica si norisorii pe care plutesti. Iubirea e ce vine dupa momentul „indragosteala” (si numai daca treci cu bine de indragosteala respectiva) si dureaza ceva mai mult. Indragosteala e lipsita de autocontrol, iubirea e ceva mai profunda, drept pentru care iti lasa si oleaca de creier disponibil

    • Eu cred ca iubire e intre cei care sunt de 5 ani impreuna si inca isi spun cuvinte frumoase, se mangaie, se adora, se respecta etc… Ce simti imediat dupa indragosetala e irelevant si poate disparea rapid.

  2. Sa fiu sincera si eu am trecut prin ce ai trecut dragutza, de accea mi-am propus anumite teluri si sa imi omor timpul cu ceva care ma pasioneaza si ma ajuta sa trec peste. M-am apucat de gatit chiar mi-am facut si o pagina mea http://tortretete.blogspot.com/ si tot ce pot sa spun sa iti sustin ideea ta dar si pe a mea daca fetele si-ar gasi cate o ocupatie .. relatia ar fi mai dulce:D

    • Asa fac si eu ca sa trec peste diferite stari care ma fac sa-i sar in cap 😀 Diferenta e ca eu scriu mult mult mult sau ma duc la alergat ca asta ma calmeaza. Si true, daca uneori ne-am vedea de pasiunile noastre, relatia ar fi mai dulce.

  3. Pingback: 10 locuri pe care as vrea sa le vizitez | adizzy's blog

  4. dupa 5 ani de relatie pot zice ca da am facut la inceput toate alea si inca ma agit cand nu raspunde(si stiu ca nu e la lucru si atunci are motive), dar eu deobicei ma agit ca „daca a patit ceva, e bolnav, calcat de masina whateva”…habar nu am sa fiu geloasa :)) si aia cu timp pentru el hehe, eu deobicei il trimit acasa ca vreau timp pentru mine :)) dar in rest raman la PS al tau 😛

    offtopic..ai leapsa la mine

Lasă un răspuns

