Musafirii au o legatura speciala cu incaltamintea lor

In casa mea nu exista covoare pentru ca am impresia ca oricat le-ai aspira, freca si alte procedee extravagante praful se baga in ele si acolo ramane pana-n veci pururi. Pe langa asta, eu mai am si un ten sensibil si fac alergie la impuritatilor din aer, asa ca in casa mea exista doar parchet care poate fi sters rapid cu mopul, aspirat in 2 timpi si 3 miscari.

Dar nu de casa mea fancy, mare si adorabila vreau sa va vorbesc, ci de tupeul unor musafiri care in momentul in care-mi intra in casa si nu vad covoare cred ca pot intra incaltati. Momentul cu adevarat sensibil apare atunci cand le spun sa-si lase papucii la intrare ca le dau eu niste slapisori pufosi de casa ca sa nu raceasca la ce nu trebuie sa fie racit niciodata. Si dupa treaba asta urmeaza o privire lunga din partea lor si o tacere apasatoare de parca le-as fi facut ceva propuneri indecente.

Acum, ma intreb si eu cam ce legatura are politetea cu faptul ca mie nu-mi face placere sa curat de 2-3 ori pe zi dupa oamenii care intra incaltati la mine-n casa? Daca as fi de acord sa aspir dupa fiecare om care se plimba ca pe bulevard cu ghetele pline de toate cele pe la mine as fi o gazda mai buna? As fi politicoasa, de treaba si m-ati vizita mai des? Daca raspunsul este da, atunci sper sa nu mai ajungeti niciodata pe la mine si sa stati incaltati la voi in pat!

PS: ma duc la Tweetmeet si maine scriu despre asta.

3 gânduri despre „Musafirii au o legatura speciala cu incaltamintea lor

  1. Si eu is covoare-less. In living ii las sa intre cum vor, n-am treaba, ca acolo ne mai strangem si eu si prietenul meu stam acolo doar cand is musafiri. Daca vor sa intre in dormitor in schimb, fara papuci, ca eu stau toata ziua acolo si n-am de gand sa curat de 3 ori pe zi ca sa nu duc noroiul in pat.

  2. nu stiu ce oameni fara bun simt au fost pe la tine!!! Eu ii rog din suflet sa nu se descalte si ei tot se descalta si atunci trebuie sa aduci slapi…
    Cand e vreme urata, e frumos sa se descalte lumea…dar cand e frumos si uscat, eu nu las pe mine ca nu ma deranjeaza ca sunt doar cu praf…frumos este sa nu se descalte, cica la o fata e urat sa i se vada sosetele sau picioarele goale prin ciorapii lycra…nu stiu ce sa spun. Fiecare cum ii place:)…. Eu nu suport sa nu am covoare, desi toata casa mea e doar cu parchet. Poate pentru ca am un aspirator foarte bun cu recirculare cu apa si care nu lasa praful prin aer…si o data la 3 luni folosesc un capat special care efectiv le spala cu sampon si le usuca:)…. So, eu cred ca aspiratorul e problema, nu covoarele:)

Lasă un răspuns

