Cum e cu prietenia pe la muieri…

Noi, femeile, avem o ciudata perceptie asupra prieteniei. Spunem ca prietena noastra cea mai buna e aia cu care vorbim zilnic ore intregi la telefon fara a spune nimic relevant, e aia la care ne plangem non-stop despre toate porcariile pe care ni le-am dori sa le avem, e aia care trebuie sa ne impartaseasca sentimentele si sa-l faca  idiot pe fostul chiar daca el nu e.

Ei, eu  nu am toata ziua bunadispozitia de a auzi aceleasi vaicareli siropoase, dar asta nu inseamna ca nu iti sunt aproape cand ai o problema reala. Prietenia adevarata nu implica intalniri zilnice pentru ca s-ar putea sa am alte prioritati. Shocking, right? Asta nu inseamna ca nu-mi place sa pierd cate o seara cu tine in care sa ne uitam la filme cu Colin Farrell si sa balim in cor la el sau sa ne imbatam din palinca si a doua zi sa ne dregem impreuna. Doar ca toate astea sunt frumoase cu masura. Nu de alta, dar altfel isi pierd farmecul. Serios ca asa e.

O relatie de prietenie „pă bune” e aceea in care cele doua isi continua viata una fara cealalta, dar atunci cand se intalnesc timpul se opreste pentru cateva momente in loc si se reia cu povesti pline de patos si mult dor.

Si poate sunt eu nebuna si, din nou, nu gandesc bine…

PS: Am generalizat si exagerat, ca de obicei.

9 gânduri despre „Cum e cu prietenia pe la muieri…

  1. Nu ai exagerat. Asa e. Si eu cu prietena mea avem fiecare job, iubit, parinti, pasiuni, nu ne putem intalni mereu, dar asta nu inseamna ca mi-e drag de ea de mor 🙂

    • Ei, la mine se intampla sa nu fiu pe aceeasi lungime de unda cu prietenele si sa ne certam din tot felul de prostioare, gen nu ai timp de mine etc si ma ingrozesc discutiile astea! Te invidiez 🙂

Lasă un răspuns

