O scrisoare pentru tine

Iti mai aduci aminte cand eram fetite si imparteam autocolantele si abtibildele cuminti intre noi? Iti aduci aminte cat de tare ne suparam pe soare cand intra printre nori de ii scoteam fundul gol pe balconul de la etajul 3, iar apoi, subit, noua ni se parea ca lumineaza mai tare? Iti aduci aminte cand ne certam pe casetele cu Backstreet Boys sau care are voce mai frumoasa si pe care o va iubi Nick Carter mai tare? Ce prostie, asa-i? 🙂

Iti aduci aminte cand ma urcam pe schela pentru trandafiri din fata blocului pana la etajul 1, bagam capul in bucatarie si-ti uram pofta buna si mai ca facea infarct mama ta de fiecare data? Iti aduci aminte cand m-ai enervat atat de tare incat te-am luat de o aripa, te-am aruncat intr-o tufa de spini si pentru 2 ore ai fost cel mai frumos cactus? Iti aduci aminte cand aruncam cu pietre in masini pentru ca faceau galagie prea mare sau cand ne-am ascuns in iarba, o broasca a sarit pe noi si de atunci fac alergie doar cand aud rostit cuvantul?

Acum imi impart timpul intre o scoala nefolositoare, un job care-mi displace, o pasiune care-mi doresc sa devina cariera, un barbat minunat care ma crede nebuna de cateva zile, intre prietene paranoice, parinti bolnavi, animale spurcate si ganduri dubioase. De zambit cand sa mai am timp?

Totusi, ma duc sa lipesc pe frigider un abtibild cu Donald care sa-mi aduca aminte de vremurile bune. Poate poate…

Orice asemanare cu persoane reala e pur accidentala.

Lasă un răspuns

