Daca fast food-ul ar contine coenzima Q 10…

Daca ar fi dupa mine, as putea sa-mi petrec o viata intreaga gatind si mancand. Imi place sa ma rasfat cu fel si fel de arome, imi plac mancarurile sofisticate, imi place sa-i incant pe ceilalt cu calitatile mele de bucatar talentat, imi place sa fac gratare si leguma mea preferata e porcul.

Fiind o innebunita dupa mancare, recunosc ca mi-ar placea ca dimineata cand ma trezesc sa ma bucur de o mamaliguta cu friptura si, uneori, de sarmale, dar, sa fim seriosi, ca asta nu se intampla mai niciodata. Poate doar pe la moldoveni.

Acum va intreb, daca ar fi sa nu existe colesterol rau, daca ar fi shaorma cu de toate si fara calorii, daca fast food-ul si cartofii prajiti ar contine coenzima Q 10, ce mancare pacatoasa ati consuma inca de la micul dejun?

PS: Cum trollezi cu moldovean? Ii furi mancarea!

6 gânduri despre „Daca fast food-ul ar contine coenzima Q 10…

  1. eu mananc orice am pofta si imi cade bine, la orice ora. au fost zile cand am mancat la micul dejun ciorba de burta, sau la 1 nioaptea paine cu slanina si ceapa. poate de aia am si colesterolul un pic cam mare, dar nu bag in seama. imi plac sosurile, mancarile cu prajeli, iar ciorba de fasole sau cartofi cu afumatura nu o concep fara rantas cu faina prajita si ceapa:). dupa mancarurile gen fast food nu ma prea dau in vant, iar cand am pofta de o shaorma cu de toate, imi fac acasa, mult mai buna decat gasesc in fast food.

Lasă un răspuns

