Sa mai ascultam si cate o poveste

Imi aduc aminte cu zambetul pe buze de serile demult apuse pe cand ai mei ma adormeau cu povesti pe viniluri. Le ascultam de zeci de ori, ba chiar sute pentru ca nu erau multe si faceam asta pana le stiam pe de rost. La fel s-a intamplat cu magnetofonul din poza (sper ca asa se numeste), aparat la care am ascuntat pentru prima data muzica parintilor mei. Mi se parea ca totul devenea atat de magic incat trebuia sa ma tolonesc pe canapea, sa inchid ochii si sa creez un scenariu potrivit pentru melodie.

Acum, vinilurile nu le mai gasesc, iar magnetofonul suna ragusit. Totusi, caut in continuare povesti in fiecare poza pe care o zaresc si m-as uita in continuu la videoclipurile care reusesc sa ma transpuna intr-o alta lume pentru doar cateva minute.

Un exemplu de poveste este videoclipul celor de la Goodwill & Hook N Sling –  Take You Higher. Muzica, personajele, povestea, ambianta, culorile, toate reusesc sa compuna un tot unitar ce-mi unge sufletul si ma face sa tastez REPEAT 🙂

Lasă un răspuns

