Experienta mea la Wish Studio

Pentru ca eu sunt o minunata si-mi fac treaba atat de bine, 24 FUN mi-a facut o surpriza si mi-a daruit un voucher cu care sa ma rasfat ca o adevarat lady la Wish Studio. Recunosc, au fost momente in care eram gata sa dau mai departe voucher-ul cu pricina pentru ca simteam ca peisajul nu mi se potriveste de nici o culoare, dar impinsa de la spate am ajuns ieri la un tuns si vopsit. Pentru cei care nu inteleg motivul pentru care am vrut sa pasez cadoul, trebuie sa le spun ca Wish Studio este un salon destinat celor care nu au prea multe lipsuri.

Pentru ca nu vreau sa va rapesc timpul cu multe bla bla-uri inutile, o sa vad spun doar atat: Wish Studio e un salon special ce te intampina cu un aer boem. Oamenii sunt draguti, stilati si insista de n ori sa-ti ofere o cafea sau un ceai. Rabdarea primeaza in randul lor si-ti explica fiecare detaliu sau nelamurire pe care o ai. De intarzieri si programari ratate nici nu poate fi vorba.

Singurul minus adresat salonului Wish Studio se refera la preturi. Pentru un vopsit si un spalat as fi platit 209 lei. Doamne ajuta de voucher! Adevarul e ca o profesionista a avut grija de mine, iar produsele au fost de calitate. Stiu asta pentru ca se reflecta in parul meu. Dar, totusi, pentru buzunarul meu, Wish Studio este destul de intepator.

Amu, nu stiu cum vi se pare voua pretul, daca e mult sau putin, daca preferati sa va vopsiti singure sau sa mergeti la salon. Dar concluzia pe care am tras-o eu dupa aceasta experienta este ca fiecare femeie merita un astfel de rasfat macar o data la 6 luni.

Apropo, sunt curioasa: cate din cititoarele mele au auzit sau au fost la Wish Studio si care este experienta voastra legata de acest loc?

10 gânduri despre „Experienta mea la Wish Studio

  1. pt ca m-am tuns prima oara impreuna cu fiica mea si a fost acceptabil,nici vorba ca am avut tunsoarea care trebuia sa fie.as fi trecut si peste asta dar peste doua zile am trimis-o pe fiica mea la vopsit si am stabilit sa fie facuta cu vopsea fara amoniac.dupa ce nu a fost facuta cu ce am cerut a fost vopsita doar pe jumatate .am paltit 160 lei pt jumatate de cap!si i s-a sugerat sa vina luni(asta fiind vineri )cu vopseaua cumparata de ea,pt ca salonul nu mai dispune de vopsea suficienta!nu am mers la opc pt ca am zis ca nu mai am nervi sa lungesc cosmarul dar sincer acuma regret.parul i-a fost distrus pt ca i s-a aplicat oxidant puternic…dar cand am discutat cu „maestrul”mi-a dat niste explicatii halucinante…sa nu scriu roman acuma, cred ca ati inteles cat de minunata a fost experienta wish studio….

  2. Este jalnica prestatia acestei coafeze Dida, habar nu are sa faca o tunsoare, nu stie sa tunda, efectiv cioparteste, am lasat 120 pt un spalat si o tunsoare, fara sa aplice o spuma de volum, fara fixativ, fara o freza acceptabila, o fitoasa habarnista, nu va mai duceti ca va bateti joc de banii dvs

  3. Ha ha … de cate ori am fost nu am fost rugata o data cu cafea sau ceai. De fiecare data am fost nevoita sa astept. De tuns nu sunt impresionata, mai ales ca a trebuit sa imi curat singura parul de pe fata. Restul serviciilor de care am beneficiat la ei au fost ok, desi cateodata mai putin si adormeam, probabil daca nu esti de-al lor nu se obosesc sa socializeze cu tine. Nu ma mai duc la ei…sunt altii mai priceputi si mai draguti…

  4. Sunteti niste penibile cele care va plangeti de preturi si de calitatea servicilor prestate de Dida! Nu mergeti la salon pentru a socializa,mergeti pentru beneficia de niste servicii. Puteti sa mergeti in continuare la saloanele de cartier unde e ieftin ciopartitul parului! Penibile!

Lasă un răspuns

