Standardele impuse imi provoaca o acreala acuta

Intotdeauna mi-am considerat blog-ul un refugiu. Deea`s Blog era si este un coltisor al meu si prin care alegeam sa-mi exprim parerile, fondate sau nu, asupra unui subiect ce nu-mi dadea pace in miez de noapte.

Motivul absentei mele este limpede. Mi s-a acrit de standardele impuse. Recunosc, am fost furata de lumea A-listerilor: campanii, invitatii moca la evenimente, multi #oamenifaini, piscoturi si ce dracii au mai fost, dar toate astea vin cu anumite cerinte care ma scot din sarite: trebuie sa scrii zilnic, sa mergi la evenimente care nu-ti fac tocmai placere, sa stai pana la sfarsit, sa faci conversatie cu oricine, sa fii dragut, sa zambesti frumos, sa dai like, share, retweet si sa fii de treaba tot timpul. Asa ca, eu clar nu sunt persoana potrivita pentru job-ul in cauza.

Odata cu standardele impuse de crema blogosferei, placerea de a scrie a devenit obligatie, iar coltul meu de refugiu s-a naruit.  De aici a venit decizia mea de a lua o pauza in care sa-mi trag suflul, sa ma calmez si sa-mi reamintesc de ce in 2007 il rugam pe Dan sa-mi faca un blog.

Nu-mi place sa stau cu cursorul pe statistici si nici nu vreau sa scriu din obligatie. Vreau sa ma destrabalez aici cum imi place, cand vreau si cum vreau. Daca asta nu place publicului, nu-i bai. Am stat mai bine de 3 ani cu 5 cititori pe blog si pot face asta in continuare atat timp cat imi e mai mare dragul de relatia pe care o am cu deea.wordpress.com.

Nu stiu eu multe, fac greseli si vorbesc multe cacaturi, dar o fac cu pasiune. Imi place blog-ul meu, zambesc cand citesc ce prostii ma bantuiau in urma cu 2-3 ani si ador cand descopar un cititor care ma iubeste tocmai pentru asta.

Asa ca, de la mine sa nu va asteptati sa respect normele impuse, ci doar la Deea, o mucoasa care nu-si gaseste loc mai pe niciunde si fura palarii de la copii 😀

14 gânduri despre „Standardele impuse imi provoaca o acreala acuta

    • Multumesc, Ioana. Treaba asta ma framanta de ceva timp si tot am vrut sa scriu despre ea, dar eram prea nervoasa si probabil post-ul ar fi sunat cu totul altfel daca l-as fi scris prea devreme. Asa ca, some time-off prinde bine. Intotdeauna 🙂

  1. credeam ca numai eu simt asa. scrisul trebuia sa fie o placere nu o obligatie. eu am lipsit aproape o luna de pe blog si nu am castigat sau pierdut ceva, ba da am castigat timp cu oameni reali 🙂 (cand mergem la film? )

Lasă un răspuns

