11even 2012 – conferinta intre prieteni

Marti seara a avut loc 11even 2012. Daca dupa prima editie unii erau sceptici in privinta unei continuari, iata ca fetele care se ocupa de PR BETA au adus in fata timisorenilor editia a 2-a a unui eveniment inspirational si foarte motivant.

Va spuneam in articolul pe care l-am scris despre primul 11even cat de mult mi-au placut cei 11 speakeri care au venit si ne-au vorbit din suflet, cu inima deschisa. In schimb, am spus si despre organizarea extrem de proasta. Ei bine, anul asta lucrurile au stat putin altfel. 11even-ul s-a mutat intr-un pub frumos din Timisoara, iar izul de formalitate si tensiune s-a risipit rapid astfel ca atmosfera de conferinta s-a transformat intr-o iesire cu prietenii.

Singura mea problema legata de 11even 2012 este ca speakerii de anul acesta au fost mult mai slabuti. Sunt convinsa ca toti sunt oameni remarcabili de la care am multe de invatat, dar intre ei si public nu s-a format o legatura, nu i-am simtit aproape, asa cum s-a intamplat la prima editie. Dintre cei 11, doar doua nume mi-au ramas intiparite in minte:

Lucian Valeriu nu a venit cu un speech contrafacut si ne-a fermecat in 2 timpi si 3 miscari cu glumele lui demne de stand-up comedy ca mai apoi sa ne faca sa intelegem de ce este unul dintre cei mai buni jurnalisti din presa locala/actuala.

Citate memorabile: „In inocenta mea, vroiam sa scriu pe cultura. Seful meu mi-a spus : ba, asta-i hobby!”

Chester Williams, actualul antrenor de rugby al echipei din Timisoara si omul dupa care s-a realizat Invictus – film cu Morgan Freeman si Matt Damon (DE VAZUT!), ne-a vorbit despre viata lui deschis, sincer, modest si mi-e greu sa cred ca cineva nu a fost emotionat la maxim auzind greutatile peste care a trecut.

Citate memorabile: „What sport can do to a nation is amazing

It is impossible until it happens

Asa ca, eu una nu pot spune care 11even a fost mai bun pentru ca la prima editie mi-au placut speakerii foarte mult, iar actualul a excelat doar prin organizare.  Insa, un fapt este sigur: cei care au participat la „conferinta intre prieteni” s-au simtit bine, iar eu am plecat acasa aproape la fel de motivata ca si anul trecut. Bine, asta poate a fost si din cauza ca am castigat o excursie in Tenerife oferita de KAS si 11EVEN si o ora nu am auzit si nu prea am fost in stare sa vorbesc cu lumea.

Multumesc mult pentru premiu si multumesc celor care s-au bucurat alaturi de mine. Ne vedem la 11even 2013? 🙂

Au mai scris despre 11even 2012: Alexandra, Oana si Richie.

2 gânduri despre „11even 2012 – conferinta intre prieteni

  1. Pingback: Bucurie şi curaj la conferinţa 11even Timişoara

Lasă un răspuns

