Recomandari de seriale bune?

UPDATE: Vad ca multe lume imi citeste acest articol, as ca va anunt ca m-am mutat pe andreeaciobanu.info. Astept parerile voastre vizavi de noul blog si enjoy! 🙂

Seriale pe care le-am vazut si seriale pe care le urmaresc in continuare: angel, bones, buffy, conan, criminal minds, csi miami, covert affairs, camelot, damages, dark blue, the killing, desperate housewives, drop dead diva, flashforward, game of thrones, fringe, greys anatomy, happy town, entourage, jericho, lie to me, make it or break it, melrose place 2012, one tree hill, new girl, nikita, rizzoli & isles, rome, private practice, rookie blue, supernatural, so you think you can dance, spartacus, sons of anarchy, six feet under, switched at birth, suits, the borgias, the killing, the good wife, the lying game, the oc, the pacific, secret circle, true blood, the war at home, white collar, breaking bad, leverage, black mirror, lipstick jungle, love bites, Conan, Late Night with Jimmy Fallon, Hellcats, Hawaii Five O, House, Heroes, Cougar Town, Bunheads.

Si pentru ca m-am cam plictisit de cele pe care le urmaresc, astept niste recomandari 🙂

37 de gânduri despre „Recomandari de seriale bune?

    • asa zic si eu , 24 este serialul care te tine mereu in suspans … adrenalina pura 🙂
      dar mai sunt si alte seriale care merita vazute ca de exemplu Blue Bloods imi place la el ca este foarte realistic dupa parerea mea.
      Deasemenea ma uit la Melissa & Joey , care dupa ce a plecat Charlie din Two and a half men este cu mult mult peste acest serial ca si calitate (sau cel putin asa cred eu)
      Si sa nu uitam de Dexter , care la fel este unul din cele mai bune seriale care le-am urmarit

      Apoi seriale mai noi gen Alphas , Falling Skies

      Viz Placuta 🙂

Lasă un răspuns

