Ocupatie de weekend

In Timisoara se intampla lucruri frumoase, din nou. Dupa ocupata luna mai in care evenimentele pestrite ne-au inundat orasul, acum, Cuib d`Arte vine cu o noapte presarata de ateliere, cursuri de dans, concerte si, partea mea preferata, calupul de scurtmetraje adus de Marele Ecran.

Contributia voastra este una care nu poate sa deranjeze prea tare. Tot ceea ce trebuie sa faceti e sa veniti cu o luminita si cu suma de 10 lei pentru a sustine evenimentul si munca voluntara a oamenilor care au ajutat la implementarea unei proiect ce apartine asociatiei Macaz Culturala. Apropo, v-am spus ca spre zorii zilei vor fi si baloane de sapun? 🙂

Si pentru ca mai sus vorbeam de Marele Ecran si scurtmetraje, va aduceti aminte cand v-am vorbit despre Willem Dafoe al Romaniei (Boris Gaza – actor de teatru si actor in The Crossing)? Ei bine, tot atunci scriam si despre The Crossing, un scurtmetraj realizat de Cristian Ples, un tanar student plecat in America pentru a invata arta cinematografiei de la cei mai buni. Daca pana acum nu ati avut ocazia sa vedeti The Crossing, prin bunavointa lui Cristian Ples si a asociatiei Marele Ecran, afisez si eu scurtmetrajul de 17 minute.

Totusi, am o rugaminte la voi. As fi tare curioasa sa aflu parerea voastra despre The Crossing, asa ca lasati-mi un comentariu scurt in care sa-mi spuneti daca a fost pe placul vostru prestatiile celor doi actori, montajul, soundtrack-ul si munca tanarului regizor. Vizionare placuta! 🙂

The Crossing from Cristian Plesh on Vimeo.

PS: Nocturna din Cuib are loc pe 14.07, adica sambata incepand cu ora 22. Ne vedem acolo, da?

Lasă un răspuns

