De prin Sibiu (fara legatura cu campania recenta)

Dupa ce faci minunatul traseu Transfagarasanul, este pacat sa nu te opresti macar o zi in Sibiu ca sa inspiri linistea, curatenia si calmul cu care te intampina orasul.

Pe cuvantul meu ca dupa 5 zile petrecute in Bucuresti, Sibiu pare un oras divin. Acolo timpul parca sta pe loc. Strazile sunt goale si nici macar un apartament nu gasesti cu lumina aprinsa dupa 12 noapte. Doua masina circula pe strada principala si nici nu se sinchisesc sa semnalizeze. Pentru ce? Sunt singuri si se inteleg din priviri. Zumzete se mai aud din Piata Mica.

Dimineata, in Piata Mare se aud ritmurile unui cantaret ambulant, vrabiutele se racoresc in fantanile arteziane, copilasii se joaca cu stropitorile din centru si Deea pozeaza Podul Minciunilor.

Ce nu mi-a placut in tot oraselul asta a fost numarul mare de caini vagabonzi. La fiecare colt gaseai cate o gasca de pana la 5 maidanezi care te priveau suspect. Adevarat e ca nu am vazut unul sa latre, dar…

Pe final, singurul regret ramas este ca nu am avut cum sa vad tot Muzeul National Brukenthal dupa ce mi-am cheltuit mai toti banii in Bucuresti, dar am trecut asta pe to-do list. Oricum, ideea principala e ca Sibiul e o experienta minunata pentru oamenii care iubesc linistea, istoria si cultura. Daca se intampla sa fiti in Bucuresti, trageti o fuga pana in Sibiu numai de dragul contrastului. Pe cuvant ca e chiar hazliu 😉

Un gând despre „De prin Sibiu (fara legatura cu campania recenta)

Lasă un răspuns

