Sunt facuta cu timp. Nu si de data asta.

Cand vine vorba de calatorii, sunt cea mai constincioasa persoana: imi fac bagajul cu mult drag si din timp, imi cumpar bilete de tren cu 2 zile inainte ca sa ma asigur ca e spatiu si pentru mine, ajung cu o ora jumatate mai repede pe peron ca sa nu raman cumva acasa, nu uit mai niciodata ceva acasa si fac sandvisuri pentru toata lumea.

In urma cu 2 saptamani am castigat o excursie in Delta oferita de Nivea. De atunci, timpul a zburat si m-am trezit acum ca nu am pregatit nimic pentru ziua cea mare, adica pentru maine.

Ma cuprinde o stare agresiva de anxietate numai cand ma gandesc ca sunt la lucru pana la ora 20, iar trenul pleaca la 6 dimineata. Pfff… I’m fucked!

3 gânduri despre „Sunt facuta cu timp. Nu si de data asta.

Lasă un răspuns

