Intamplari de la alegerile locale din 2012

La recentele alegeri locale am fost implicata intr-un fel de campanie. Detaliile nu conteaza. Ideea e ca singura mea treaba era sa adresez oamenilor de pe strada o intrebare: ce va doriti de la viitorul primar al Timisoarei? Bun, imi spun eu. Nimic greu.

Ma trezesc de dimineata, ma imbrac lejer si incep sa iau stradutele la rand. In continuare eram convinsa ca nu va fi nimic dificil. Intreb, mi se raspunde, notez, umplu carnetelul, primesc banii si plec acasa.

Ei bine, mare mi-a fost mirarea cand majoritatea oamenilor intalniti ridicau din umeri si-mi raspundeau „fata draga, dar la noi in cartier e bine asa cum e”. Putin timorata, pentru o secunda, doua sau trei am avut impresia ca nu sunt in locul potrivit. Imi ziceam in gand “dar gropile care apar dupa un somn de 2 ore nu deranjeaza? Dar oare ce parere au despre haitele de caini ce vaneaza orice urma de umanitate cand soarele apune? Dar numarul mare de boschetari ce te bantuie ca niste vampiri in calduri? (Bine, nu sunt atat de multi ca-n Bucuresti, dar nici Timisoara nu e al fel de mare ca si mandra noastra capitala, deci gandeam ok).

Bine, am stat la taclale si cu oameni foarte vorbareti, iesiti dupa 3-4 ore din birt si confesandu-se de parca eram popa. Am intalnit si doamne care-si doreau ca primarul sa le aduca odraslele din Italia si domni care-si doreau sa primeasca bani pentru rate. Bineinteles, de la primar.

Si uite asa dupa 3 saptamani de strabatut strazile din Timisoara am obtinut maxim 10 raspunsuri pertinente printre care s-a evidentiat nevoia unei cantine sociale decente.

Ca si concluzie: hai sa nu ne mai miram cum de PPDD-ul prinde atatea voturi si cum de prieteniile se uita doar pentru ca indraznesti sa-ti pronunti afinitatea catre un anumit om politic. Hai sa fim hipsteri si sa nu ne uitam la teve, hai sa nu citim nimic si sa nu ne informam pe cine votam si hai sa crapam cu totii ca aparent doar asta meritam.

 

 

3 gânduri despre „Intamplari de la alegerile locale din 2012

    • Nu am avut un anumit target si am vorbit cu oameni de toate varstele si clasele sociale. E adevarat ca pt articol am selectat doar raspunsurile tragice si amuzante, dar nici tinerii si nici cei imbracati la 4 ace nu prea avea idee sau vreaun interes vizavi de viitorul lor.
      E trist.

  1. Pingback: O poveste pe care trebuie sa o aud toata lumea « Deea`s blog

Lasă un răspuns

