Blestemul sfarsitului de an

Nu exist intr-o comunitate de bloggeri de foarte mult timp, dar citesc de prin 2007 oameni care scriu constant in online. Asa ca, imi este destul de usor sa constat ca la sfarsitul fiecarui an trebuie sa existe macar un singur articol pe blog in care sa vorbesti despre o varianta mai buna a ta care va iesi la inveala in urmatorul an.

Din prea mult timp liber sau de prea mult oboseala psihica am inceput sa recitesc acele articole. Si nu ai cum sa nu zambesti cand vezi ca majoritatea isi doreste sa se lase de fumat, de baut, de gagici, sa-si gaseasca linistea, sa-si cumpere domeniu la blog, sa planteze o floare, sa adopte un animalui, sa se mute de la parinti, sa-si redecoreze camera intr-una de „om mare”, sa-si gaseasca un job decent, sa se imbrace mai office, sa-si cumpere cateva 4 perechi de pantofi pe luna, sa-si cumpere 2 telefoane pe an, sa-si puna extensii sau slabeasca 30 de kg in 3 saptamani.

Zambesc mult cand vad insemnarile (scrise de mine sub o forma exagerata) si uneori chiar cu putina rautate. Ma gandesc ca e aproape imposibil sa-ti schimbi complet viata intr-un singur an. Ca sa nu mai zic ca e destul de greu sa mai ramai tu cand iti doresti sa schimbi tot ceea ce te defineste.

Apropo, ca sa nu fiu ipocrita, am citit si ceea ce mi-am dorit eu pentru anul 2012. Poate ca sunt o fiinta simpla si putin superficiala, dar tot ceea ce mi-am dorit mi s-a indeplinit. Am vazut The Avengers si The Dark Knight Rises si mi-au placut mult. In decembrie plangeam dupa un smartphone, asa ca am facut pe dracu` in patru si mi-am cumparat si asa ceva. Mi-am mai dorit sa vad si pe Dinamo in CL, dar se pare ca am cam intins coarda 🙂

Si pentru ca sunt ca o pisica de curioasa, ia spuneti-mi voi, cate din rezolutiile anului le-ati dus la capat?

ATENTIUNE!

Comentariile la articolul asta se vor scrie cu mana dreapta pe inima si cu stanga pe tastatura. Oricine indrazneste sa incalce aceasta regula va fi suprataxat la factura de caldura in sezonul rece.

12 gânduri despre „Blestemul sfarsitului de an

Lasă un răspuns

