Barbatii nu stiu sa cumpere cadouri, dar se adapteaza

Articolul face parte de categoria Balarii de femeie. #numazic

Eu una nu am intalnit barbati care sa se priceapa la facut surprize si cadouri mai bine decat femeile. Cu atat mai putin la cumparat bijuterii. Si nu stiu din ce motiv, dar aproape toti masculii vor sa-si surprinda iubita cu gablonturi care de care mai nepotrivite sau pe care nu le-ar purta in viata ei. Din aceasta categorie face parte si dragul meu iubit.

Sa va povestesc despre el. Dar nu asa in general, ci despre modalitatea lui de a face cadouri.

Ne cunoastem de mai bine de 4 ani si-mi aduc aminte cu placere de inceputurile noastre cand incerca sa ma impresioneze cu cadouri care de care mai „frumoase”. Dragul de el, ma auzea vorbind cu atata pasiune despre fluturasi incat imi cumpara cercei, bratari, coliere si orice accesoriu credea el ca voi purta cu insemnele insectei. Ei bine, nu prea avea el de unde sa stie ca in decurs de cativa ani eu voi iubi fluturasii, vampirii, varcolacii, uraganele, pe Johnny Depp si ca-mi voi face fel si fel de dependenta care vor trece mai repede decat ai clipi. Azi vreau ghetute cu blanita, maine imi doresc sa ajung la Comic Con si poimaine mi-as vine ficatul pentru Christian Bale. Asa ca, totul e discutabil cand vine vorba de preferintele mele.

Bineinteles ca dintre toate cadourile si accesoriile pe care mi le-a cumparat nu am purtat unul. Toate au ajuns sa fie oferite mai departe sau donate. Nu pentru ca erau urate, ci pentru ca nu mi se potriveau de nici o culoare.  Asa ca, dragul de el, s-a invatat minte. Cand o vrea pe Deea fericita o duce la cinema sau ii cumpara dvd-uri cu filme. Eu zambesc, el zambeste. Probabil din motive diferite, dar mi se pare corect 🙂

Vedeti? Pana la urma nu sunt atat de greu de multumit. Asta aviz prietenilor mei care-si pun mainile in cap de fiecare data cand vine ziua mea si trebuie sa-mi cumpere ceva 😀

4 gânduri despre „Barbatii nu stiu sa cumpere cadouri, dar se adapteaza

  1. Eu am avut un prieten care daca intra cu mine in Meli Melo sau in vreun magazin de pantofi, arunca o privire de-o secunda si imi arata exact ce mi se potrivea si era pe placul meu. 🙂 Daca merg singura… dureaza de 3 ori mai mult cumparaturile. Deci se poate 🙂

    • Nu stiu daca mi-ar placea sa fie chiar asa.
      Adevarul e ca nu ma deranjeaza ca nu stie sa-mi cumpere cadouri, doar ca ma simteam naspa la inceput sa ii spun ca nu-mi place ce-mi ia.
      Oricum ma bucur maxim ca ma duce la film. Best gift! 😀

  2. eu dupa ce am vazut ca timp de 4 ani nu a reusit sa imi ia niciodata ceva pe plac, am facut un wishlist si na…alege de aici :)) il mai update din cand in cand ca sa aiba ce sa aleaga – e plan dinala pe next 5 years

Lasă un răspuns

