Vine #smstimisoara

Anul trecut am participat pentru prima data la o conferinta/eveniment realizat de oamenii de online. Am fost sceptica, putin emotionata si putin dezamagita pe final, dar totul a fost dres usor de oamenii minunati pe care i-am cunoscut la party-ul de dupa si care m-au invatat pe parcurs lucruri despre care auzeam si pe care nu intotdeauna le intelegeam. Printre ei se numara Alexandra, fata buna ca painea lui Dumnezeu.

In 2011 priveam altfel lumea din online. Eram entuziasmata de piscoturi, de speach-urile promitoare rostite de oameni pe care nu-i vazusem/auzisem vreodata in viata mea si, recunosc,  scopul meu a fost sa ma simt „una de-a lor”. Nu stiu exact ce anume s-a intamplat pe parcurs (probabil m-a lovit realitatea), dar am renuntat complet la toate gandurile pe care le aveam atunci. M-am simtit ingradita de regulile impuse si de toate normele pe care trebuia sa le respect, asa ca am inceput sa fac blog-ul asta pentru mine si toate informatiile pe care le-am primit din evenimentele ulterioare au fost filtrare si aranjate dupa bunul meu plac.

Experienta de anul trecut de la Social Media Summit m-a facut sa-mi gasesc job-ul de care astazi sunt mandra. Nu evenimentul in sine, ci oamenii pe care i-am cunosc acolo. Practic, a fost ca o reactie in lant care a inceput la SMS Timisoara si inca nu s-a terminat.  Asa ca, sunt foarte curioasa cum o voi privi anul acesta si ce se poate schimba in decurs de cateva ore. Probabil mai interesant va fi ce voi scrie despre #smstimisoara anul viitor, tot pe vremea asta.

Social Media Summit Timisoara are loc pe data de 26 septembrie, probabil tot la Hotel Timisoara, iar inscrierile se pot face gratuit doar trimitand un mail la gabriela.matei@revistabiz.ro cu numele, functia, numarul de telefon, blog si un paragraf despre cel mai interesant subiect de discutie pentru tine. Pe langa aceste detalii de ordin organizatoric, la panelul de speakeri se regasesc si trei dintre blogerii timisoreni: Nebuloasa, Cristina Putan si Alex Bleau.

Daca esti pasionat de social media, nu ai nici o scuza ca miercuri sa nu te prezinti la SMS Timisoara 2012. Asa ca, ne vedem acolo!

Detalii despre eveniment gasesti aici.

Lasă un răspuns

