Vine o vreme…

Exista o vreme in viata tuturor in care trebuie sa ia in seama spusele celorlalti. Vine acea vreme in care trebuie sa renunti la gesturile de copilita si la hainele de fetita pentru a fi luat in serios cu adevarat. A venit acea vreme in care trebuie sa-l las in pace pe Johnny Depp ca sa-si vada de adevaratul lui „divort” si sa devin eu, Andreea Ciobanu.

Mi-e greu sa renunt la Deea si la Depp. Sunt mai mult decat doua nume pentru mine. Au facut parte din momentele mele de tranzitie si au facut parte din personalitatea mea. Acum, simt ca pierd o parte din mine, dar, probabil, castig alta, una pe care ar trebui sa o cladesc azi si sa o port cu mandrie mai tarziu.

De ieri sunt Andreea Ciobanu pe Pinterest si pe Facebook. Azi pe Last.fm, Path, Instagram si Youtube. Maine voi fi Andreea Ciobanu si pe Twitter si, intr-un final, pe blog. Ma asteapta o schimbare de care mi-e putin teama pentru ca, deocamdata, simt ca nu ma regasesc. Sper sa fie de bun augur.

PS: Mai mult ca sigur nu am nici o legatura cu alte persoane care au acelasi nume de familie ca si mine. Va asigur, suntem multi ciobani in Romania

4 gânduri despre „Vine o vreme…

  1. La tine cred ca e putin diferit pentru ca toata lumea stie ca Tomata e Andreea Ursu. Ei bine, la mine nu stiu multi ca Deea Depp e Andreea Ciobanu si mi-e tare teama de schimbarea asta.

Lasă un răspuns

