De ce nu ajung filmele la #Timisoara?

Despre Cinema City Timisoara

Scriam zilele trecute pe Facebook ca nu inteleg politica celor de la Cinema City de a nu aduce mult asteptatul Looper in Timisoara. Filmul va fi proiectat in Arad, Oradea si alte orase mult mai micute, dar nu in Timisoara. Pe facebook, ziceam asa: „Eu chiar nu inteleg ce se intampla si de ce Cinema City Romania ar lua decizia de a nu rula Looper in cinematograful din Timisoara. Urat!”

Nu e prima data cand se intampla treaba asta si eu ma intreb daca cei de la Bucuresti au o problema personala cu noi de nu ne lasa sa-l vedem pe Joseph Gordon-Levitt jucand alaturi de Bruce Willis. Ei bine, cu un grup de nebuni, am hotarat sa mergem in Arad sa vedem filmul. Daca asta e nevoie sa fac pentru a vedea maestria lui Willis si talent lui Levitt, fie.

Totusi, s-a intamplat ceva neasteptat pentru mine. Cei de la Cinema City au fost pe faza si mi-au trimis un mesaj de lamurire sau cel putin asa au considerat ei. „Buna, Andreea! Te contactez din partea Cinema City Romania, in urma mesajului pe care ni l-ai lasat pe pagina noastra de Facebook in legatura cu filmul „Looper”. Ne bucuram sa vedem ca exista un interes atat de mare pentru acest film. Si noi il asteptam cu la fel de multa nerabdare. Din pacate, distributia filmelor nu ne permite decat rularea unui numar restrans de filme, iar in acest moment incercam sa gasim o varianta pentru a include si „Looper” in programul Cinema City Timisoara. Iti multumim pentru intelegere!”

Nu am aflat mai multe despre problema propriu-zisa, dar le multumesc pentru ca s-au deranjat sa-mi raspunda. Adica am inteles ca nu avea loc in program, dar sper sa nu vina cu aceeasi scuza daca The HOBBIT nu reuseste sa-si faca loc in programul lor aglomerat si omite cumva si din greseala Timisoara. Poate data viitoare vor veni cu niste raspunsuri mai concrete si cateva bilete cadou 🙂

Despre cinematograful din Arad

In Arad, cinematograful e dublu  ca marime, mai curat, mai frumos aranjat si mai confortabil. Au 10 sali frumos structurate intr-un mall si mai au un Cinema City in celalalt mall. Cata lume credeti ca vine la film? Intr-o samabata dupa-masa, la Looper, au fost 15 oameni. Cand am iesit de la film, la ora 20, in lobby erau maxim 5 oameni. De ce ar alege Cinema CIty sa fie atat de prezent intr-un oras mort? Nu am idee.

Despre Looper

Looper are momente geniale si reuseste sa surprinda prin rasturnari de situatie. Imi place ca trailer-ul te ghideaza pe o alta cale, iar filmul te lasa sa descoperi o cu totul alta poveste. Joseph Gordon-Levitt face un rol mare, Bruce Willis macelareste 300 de oameni pe secunda, iar pentru EMily Blunt dezvolt o noua pasiune. Nefiind o fana a SF-urilor, Looper nu va ramane un film emblematic si nici nu cred ca o sa-l revad prea curand, dar merita vazut pentru ca e acel gen de film indraznet care abordeaza o poveste noua si reuseste sa iasa ca un produs complet. Asa ca, fuguta la cinema!

9 gânduri despre „De ce nu ajung filmele la #Timisoara?

  1. Eu am urmarit de la inceput problema si unele din nelamuririle tale au mai fost explicate pe parcurs in articole si interviuri cu managerii Cinema City. De exemplu, am inteles ca Cinema City a dorit ca cinema-ul din Timisoara (si cel din Iasi) sa aiba minim 8 sali si bineinteles, mult mai mari. Dar cei de la Iulius Mall au alocat un anumit spatiu si asta a fost..l-au compartimentat cum s-a putut. La Arad le-au dat spatiu mult mai mare (bazandu-se probabil pe succesul din celelalte orase). Am fost si eu de multe ori la Arad sa vad filmele ce nu ruleaza la Timisoara si am observat aceeasi situatie..de multe ori nu era nimeni in sala, dar a rulat filmul si pt 2 oameni. Nu imi explic de ce acolo nu merge nimeni, desi au aproape toate filmele si in sali mari. In Timisoara, fiind atat de mic ca si capacitate, probabil nici distribuitorii nu se grabesc sa dea o copie a filmului, ca sa ruleze de 2 ori pe zi doar.
    Problema pe care o vad eu este ca management-ul cinemaului ar trebui sa sesizeze cand e vorba de un film asteptat de cei pasionati de cinema, pt a evita nemultumiri de genul asta. E nevoie de mai mult profesionalism pt a realiza ca sunt unele filme pe care trebuie sa le aduci neaparat, chiar daca iti incurca putin socotelile.

  2. sa nu cumva sa le treaca prin cap sa nu ne aduca The Hobbit la Timisoara ca protestez in mod public in fata cinematografului(wanna join?) … mai aia ar trebui. sssshhh 🙂 o well, Looper se pare ca il trec pe lista „luat imprumut sau dvd” sorry Levitt

  3. Buna Andreea,
    Pentru ca si noi am asteptat cu la fel de multa nerabdare filmul Looper: Asasin in viitor, revenim cu vesti bune si va spunem ca incepand de vineri, 12 octombrie, filmul poate fi vizionat si la Cinema City Timisoara.
    Vizionare placuta!:)

  4. Pingback: Looper şi în Timişoara! – Ovidiu Sîrb

Lasă un răspuns

