Atentie la cocoloase!

Ce cocoloase? Mergeti la teatru si veti afla!

Datorita Nebuloasei am ajuns la teatru dupa o pauza de cateva luni. Impreuna cu bloggeritele din Timisoara am urmarit drama Boala familiei M. in regia lui Radu Afrim si dupa textul lui Fausto Paravadino.

Din momentul in care am pasit in sala, privirea mi-a fost furata de decorul in nuante aurii si de un actor ce se tot plimba ca bezmeticul cu bicicleta.

Familia M. este formata din Marta – „fata cea batrana”, Maria – curvestenia familiei cu cele mai multe avorturi la activ, Gianni – mezinul si visatorul familiei si Luigi – un batran batut de vreme. Chiar daca nu esti atent la introducerile facute de personaje, relatiile disfunctionale dintre membri familiei se observa din primele minute ale piesei si acestea se accentueaza pe final. Aparitia lui Fulvio si a lui Fabrizio, doi martani ce atenteaza la „buburuza” Mariei, nu fac altceva decat sa accentueze drama.

La un moment dat am avut senzatia ca revad niste legaturi bolnavicioase (filmul din 2006 in care joaca Tudor Chirila) intre Gianni si Maria. Sunt curioasa daca cineva a mai simtit asta.

Mi-a placut Marta ca personaj pentru ca mi-a parut o femeie puternica si devotata, o femeie ce e „gata sa inceapa o noua zi”. Mi-a placut actorul care l-a interpretat pe Luigi pentru ca si-a intrat cel mai bine in rol, cel mai probabil, datorita experientei.

Am ras, am plans si am cautat melodiile din timpul piesei de teatru in momentul in care am ajuns acasa pentru ma simteam bantuita de ele. Doar o melodie am gasit pe care o puteti asculta aici.

Singurul minus este reprezentat de improvizatiile esuate facute de actori.

Daca aveti ocazia, trebuie sa vedeti neaparat Boala familiei M. pentru ca este un spectacol in care se poate regasi oricine. Plus, piesa are o regie buna, niste actori carismatici, o scenografia misto si un text care-ti ajunge rapid la suflet.

Dupa teatru, pe finalul serii, ne-am delectat cu vin, ceai, muzica live si cu iaurturile primite cadou de la Nebu.

Iesirea la teatru face parte din proiectul Danone – Obiceiuri sanatoase. Tineti aproape pentru ca vor urma si altele.

PS: Asa arata frigiderul meu acum.

Poza de la teatru este preluata de la Alexandra Palconi.

9 gânduri despre „Atentie la cocoloase!

  1. Pingback: Iubirea nu e la indemana oricui « Nebuloasa

  2. Pingback: BlogBuster I Atentie la cocoloase! | Magico Lifestyle | Cel mai citit portal de lifestyle din Banat

  3. Pingback: The Full Monty – spectacol total la Teatru National din Timisoara « Deea`s blog

Lasă un comentariu